Tuesday 1 March 2011

PENYERI LEO & LIAH

Kini Leo dan Liah telah mencapai umur 6 bulan. Pelik jugak aku si Liah tak pregnant. bila aku check rupanya Leo dan Liah jantan hangin betul aku. Tempat yang aku beli tu tersilap bagi kat aku sbb masa tu ada 2 ND yang warna putih seko jantan n seko betina so dia tersalah bagi kat aku. Bersalah plak aku pada ND2 aku sbb dorang xde penyeri sangkar huhuhu....
So aku telah plan untuk beli seko lg ND kali ni betina dan puas cari akhirnya Pada 1/3/2011 dapat la di bangi Warna Blue Otter umur 4 bulan nama dia Netherlily. Kini aku dalam proses menyesuaikan Netherlily pada persekitaran baru.
                                                           

                                                               Netherlily (Blue Otter)

No comments:

Post a Comment